

Te potrzeby zaspokaja na szczęście nowy 2017 TT RS. Ma nowe, bardziej charakterne zderzaki, szersze progi, owalne końcówki wydechów i duży, opcjonalny spojler. Najważniejsze jednak, że w tym małym potworze pracuje 2,5 litrowy, 5cio cylindrowy, uturbiony silnik, który rozwija potężne 400 koni i godne 480Nm. Przy wadze na poziomie 1440kg to wystarczy, żeby rozpędzić nowego TT RSa w 3.7s do setki!!! To wynik, który bez trudu zawstydzi nowego Porsche 718 Cayman S. TT RS będzie z pewnością wyposażone w dwusprzpęgłowego, szybkiego S Tronica. Nie wiadomo niestety nic na temat skrzyni manualnej, która była jednak widoczna w mule testowym. W środku znajdziecie oczywiście spłaszczoną u dołu kierownicę, charakterystyczne nawiewy z czerwonymi ramkami i wirtualny kokpit.

Nowy TT RS oferowany jest w 2ch wersjach nadwozia. Coupe i Roadster. Roadster pozwoli Ci jeszcze bardziej delektować się gangiem 5ciu cylindrów. Niestety kosztem wagi i osiągów. Wersja bez dachu jest około 90kg cięższa przyspiesza o 0.2 sekundy gorzej do 100 km/h. Nie zmienia to faktu, że nadal osiągi pozostają na imponującym poziomie.

TT RS ma się świetnie prowadzić. Oferuje napęd na 4 koła, który powinien dostarczyć co najmniej tyle samo frajdy z jazdy co TTS, a do tego zawieszony jest 10cm niżej niż regularne Audi TT.
0 komentarze:
Prześlij komentarz