Współpracę ogłoszono na początku 2013 roku, jednak musieliśmy długo czekać, aby zobaczyć pierwsze plany marki, które ziściły się w koncepcie FT-1, który został pokazany na targach w Detroid. Niemcy najprawdopodobniej zdecydują się na samochód o nazwie Z5, który – jak nietrudno się domyślić – ma zastąpić nieco przestarzałe już Z4.
Nieoficjalnie, produkcja ma mieć miejsce w Austrii, a rocznie z fabryki w Graz ma wyjeżdżać 60 000 samochodów rocznie. Oczywiście, szczegółowa specyfikacja pozostaje tajemnicą, jednak można przypuszczać, że wykorzystane zostaną silniki BMW, a z kolei układ hybrydowy ma dostarczać Toyota. Pomimo tego, że platforma będzie współdzielona, stylistyka będzie indywidualnym dziełem każdego producenta. Prototypy BMW przyłapane na zdjęciach potwierdzają, że w niemieckim wydaniu auto będzie roadsterem.
Przewidujemy, że pod maską znajdziemy cztero- i sześciocylindrowe silniki przenoszące moc na tylną oś, lecz za dopłatą niemiecki producent wyposaży auto w układ xDrive.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńNie wiem czy to auto w ogóle by się na naszych drogach sprawdziło, ale na pewno takiej klasy auta możemy spotkać. Ja także jestem zdania, że warto przeczytać artykuł https://kioskpolis.pl/wniosek-ubezpieczeniowy/ gdzie bardzo fajnie opisano to czym jest wniosek ubezpieczeniowy. Jakby nie było to ubezpieczenie OC na pojazd jest potrzebne.
OdpowiedzUsuń